KAV-TAX: Ο Αξιόπιστος φοροτεχνικός σας σύμβουλος!
Λογιστικές υπηρεσίες
Ολοκληρωμένη λογιστική διαχείρισηγια φυσικά πρόσωπα και κάθε μορφής επιχείρηση
Φοροτεχνικές υπηρεσίες
Πλήρη φορολογική υποστήριξησε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων σας
Εργατικά
Αξιόπιστες υπηρεσίεςσε διαχείριση και μισθοδοσία προσωπικού σας
Συμβουλευτικές & ελεγκτικές υπηρεσίες
Υπηρεσίες υψηλής τεχνογνωσίαςπου διασφαλίζουν την επιχείρηση σας
Υπηρεσίες σε κατοίκους Εξωτερικού
Τεκμηριωμένες υπηρεσίεςπου εγγυώνται όλες σας τις υποθέσεις
Σεμινάρια - Εκπαίδευση
Μεταφορά τεχνογνωσίαςσε εξειδικευμένους τομείς
Νέα – Ειδήσεις (πηγή: Taxheaven)
- Το briefing της εβδομάδας - Ψηφιακή κάρτα εργασίας, μισθολογική διαφάνεια, πολυνομοσχέδιο κ.ά. (09.10.2026)
- Οριακή υποχώρηση πετρελαίου και μικρή αποκλιμάκωση αποδόσεων ομολόγων έφεραν άνοδο στις ευρωαγορές
- ΕΔΟΕΑΠ - Απονομή σύνταξης με διαδοχική ασφάλιση
- Πράσινο φως στην Ελλάδα για τη ενεργειακή ρήτρα διαφυγής και νέο πρόγραμμα για αντλίες θερμότητας και ηλιακούς θερμοσίφωνες
- Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία για αναγνώριση χρόνου ασφάλισης μη μισθωτών στον e-ΕΦΚΑ
- Φορολογία: Το Συμβούλιο επικαιροποιεί τον ενωσιακό κατάλογο μη συνεργάσιμων περιοχών δικαιοδοσίας για φορολογικούς σκοπούς
- Το ψηφισθέν νομοσχέδιο με τη διάταξη για την επιδότηση πετρελαίου εσωτερικής καύσης - θέρμανσης
- Νέο webinar του κόμβου - Εκπιπτόμενες δαπάνες βάσει τελευταίων αποφάσεων ΣτΕ και ΔΕΔ, χρόνος έκπτωσης και παροχές σε είδος
Νόμοι – Εγκύκλιοι (πηγή: Taxheaven)
- ΑΠ 726/2026 - Σύμβαση δικηγόρου με Ελληνικό Δημόσιο - Χαρακτηρισμός ως έμμισθης εντολής και εμπρόθεσμο αναίρεσης λόγω COVID-19
- ΣτΕ 201/2026 - Νόμιμος ο καταλογισμός ΦΠΑ σε ΝΕΠΑ μετά την αυτοδίκαιη παύση ισχύος της άδειας επαγγελματικού πλοίου αναψυχής - Τριετής παραγραφή με αφετηρία την έκδοση της πράξης παύσης ισχύος της άδειας και όχι τον χρόνο λήξης της (καθεστώς ν. 3182/2003)
- ΣτΕ 351/2026 - Εκπίπτει η ζημία από πώληση μισθωμένου με leasing αυτοκινήτου σε συνδεδεμένη επιχείρηση χωρίς προηγούμενη καταγγελία της σύμβασης - Αρκούν οι αποδείξεις ασφαλίστρων για την έκπτωση δαπάνης ομαδικής ασφάλισης προσωπικού, κατά την ουσιαστική κρίση του Εφετείου
- ΣτΕ 564/2026 - Η απόδειξη της εικονικότητας ως προς το ποσό μέσω διασταυρωτικών ελέγχων στον εκδότη αποτελεί συμπληρωματικό στοιχείο που δικαιολογεί δεκαετή παραγραφή, ακόμη και αν ο έλεγχος του εκδότη άρχισε εντός της πενταετίας
- ΣτΕ 735/2024 - Επιστρεπτέος ο φόρος μεταβίβασης μη εισηγμένων μετοχών όταν η πώληση είναι ζημιογόνα - Η επίδοση της πράξης προσδιορισμού δεν σταματά την τοκοφορία του επιστρεπτέου φόρου. Τόκοι οφείλονται έως την ειδοποίηση ή την πραγματική καταβολή
Πελάτες (ενδεικτικά)
























